Pagina's

maandag 23 januari 2012

favoriete merken makeup en nagellak. (charlotte)

heeiii

vandaag laat ik jullie mijn top 5 van mijn favoriete makeup en nagellak merken zien.
 Nagellak:

 1* Essence, ze hebben leuke kleurtjes en het is erg betaalbaar.
2* Catrice, ze hebben ook leuke kleurtjes maar ietsjes duurder.
3* Max Nails, te koop bij de action voor maar 50 cent. ze hebben niet zo heel veel kleurtjes.
4* Make Me Up, een niet bekend merk maar hebben leuke kleurtjes. ik heb er 3 in kunnen slaan voor 5 euro.
5* Hema, hebben ook mooie kleuren maar meer geschikt voor wat oudere mensen. iets duurder een klein potje betaal je al snel 2 euro voor.

dit was mijn top 5 van favoriete nagellak merken.

nu mijn top 5 van favoriete makeup merken :

1* Catrice, mooie kleuren goed gepigmenteert en betaalbaar.
2* Essence, ook mooie kleuren soms niet zo heel goed gepigmenteert maar wel betaalbaar.
3* Paris Memories, een ook niet zo bekend merk maar hebben hele goedkope dingen. goed gepigmenteert maar heeft weinig keus.
4* Max, te koop bij de action, erg goedkoop hebben goede pigmentatie maar het zelfde verhaal als Paris Memories.
5* Rimmel Londen, hier heb ik niet zo heel veel van maar wat ik heb doet het wel goed.


dit waren al mijn top 5's en ik hoop dat jullie het leuk vonden !

doeii x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten