Pagina's

zondag 22 januari 2012

shoplog (charlotte)

heeii x

deze week heb ik een paar dingentjes gekocht.
en die wil ik graag aan jullie laten zien:

allereerst een nagellakje,
hij is van het merk Essence van de Colour & Go collectie.
nummer 47 en de naam: red-y to go.
dit nagellakje was 50% korting. normaal voor 1,29 maar nu voor maar 65 cent.


ook heb ik gewone simpele handschoentjes gekocht bij de Zeeman.
ze waren maar 1 euro, en voor die 1 euro kon ik ze niet laten liggen.

daarnaast nog een nieuwe nagellakremover. ik was al lang opzoek naar een nagellak remover met een pomp systeem. ik vind het altijd stinken als ik me nagellak eraf haal. dus dit is DE oplossing.
ik heb hem gekocht bij de kruidvat. voor 1,29. zelf heb ik hem gister gelijk gebruikt. hieronder een blog over hoe ik hem vond.

dit was het en ik hoop dat jullie het leuk vonden !

doeii xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten